طراحی هدر!

هدر یکی از عوامل اصلی زیبایی قالب وبلاگ است. با توجه به اینکه طراحی هدر زیبا و استاندارد نیاز به مهارت زیادی در برنامه های طراحی همچون فتوشاپ دارد، خیلی ها نمی توانند برای وبلاگ خود هدر مورد علاقیشان را طراحی کنند. وبلاگ 4بلاگرس برای راحتی شما سایتی را معرفی می کند که حدود 1500 هدر آماده را به صورت رایگان ارایه می دهد.



www.freewebpageheaders.com




نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ http://www.mayla.blogfa.com

سلام طرح جدید وبلاگ مبارک این ترم اینقدر درسا زیاده که وقت نمیشه بیام اینترنت.
راستی سوال دارم
اگه بخوام تو وبلاگم vpnارایه بدم باید چیکار کنم
سوال بعدی :میخوام قالب وبلاگم رو خودم طراحی کنم و بعد تو وبم قالب ارایه بدم /زبان htmlرو هم تا حدودی خوندم وکم کمکی بلدم.ولی جای خیلی چیزاشو نمیدونم که کجا بزارم اگه به من کمک کنی ممنون میشم

در ضمن قالب وبلاگت هم قشنگه ولی از شما که اشناییتون با وب زیاده بیشتر انتظار میره

msh پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:31 ب.ظ http://www.iranmehr14.blogfa.com

سلام دوست عزیز با مطلب 4 اشتباه رایج دختران مجرد آپم لطفا به وبلاگ من سر بزنید[گل]

msh شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.iranmehr14.blogfa.com

سلام دوست عزیز شما یکی از لینکهای من هستید سوالی داشتم یک سایت فروشگاهی دارم در قسمت تنظیماتش جایی هست که نوشته کدهای اضافی برای هد ومن باید این کدها رو وارد کنم به من گفته شده منظوراینه که کد سی اس اس و تگهای جاوا اسکریپت و متا تگ میتونید بزارید حالا سوالم اینه که اصلا بعداز قراردادن این کدها معمولا به سایتم تصویری یا مطلبی یا چیز دیگه ای اضافه میشه؟ و سوال بعدیم اینه که متاسفانه اشنایی با این تگ و سی اس اس و غیره ندارم چطور پیداشون کنم
ممنونم

علی یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ http://guitar-melody.blogfa.com

سلام. برادر من میخوام بدونم که این قسمت موضوعات هستا، اینجوری شده؟ مث مال شما؟ که مثلا تعداد مطالبی که توی اون موضوع هستو نشون میده؟ جاوا اسکریپت هست دیگه مگه نه؟ من دارم برا وبلاگم قالب میسازم میخوام این مدلی بشه اگه میدونی کمک کن. دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد