آموزش تبدیل تصویر یا بنر به کد Html

برای قرار دادن تصاویر یا بنر در قالب وبلاگ باید اول آنها را به کد Html تبدیل کنیم و سپس آن را در قالب وبلاگ قرار دهیــــــم. البته من روش استـــــانداردی درباره این موضوع نمی دونم ولی روشی که خودم استفاده می کنم به شما آموزش می دهم.


ابتدا عکــس یا بنر مورد نظر خود را که آپــلود کرده اید کپـی کنید و سپس به بخش مدیریت وبلاگ خود بروید. به قسمتی که یادداشت جدید می نویسید بروید و عکس را در آنجا Past کنید.


http://s2.picofile.com/file/7115788595/1.jpg


این تصویر مربوط به سرویس بلاگ اسکای می باشد، بقیه سرویسها هم مشابه همین هستند.


حالا روی عکس کلیک کنید و به عکس لینک دهید.(آدرس مکانی که قرار است افراد با کلیک روی عکس انتقال یابند.) حالا روی <> (نوشته: مشاهده ی کد Html، نمایش به صورت کد یا هر چیز دیگه ای چون در هر سرویس وبلاگ نویسی یک چیزی نوشته) در بالای مستطیل کلیک کنید. یک سری کد ظاهر می شود. همه ی کدها را کپی کنید و در هر جای قالبتان که دوست دارید Past کنید و بعد هم تغییرات را ذخیره کنید. البته اگر جای اشتباهی کد را Past کنید تمام تنظیمات قالب وبلاگتان خراب می شود. اگر با Html هیچ آشنایی ندارید و می خواهید تصویر یا بنر خود را به طور ثابت بالای وبلاگ خود قرار دهید در قسمت ویرایش قالب تگ <body> را پیدا کنید و کد را دقیقا بعد از این تگ Past کنید.


ترفند: برای پیدا کردن یک تگ یا نوشته در قالب وبلاگ، دو کلید ترکیبی Ctrl+F را فشار دهید. در پایین صفحه یک مستطیل ظاهر می شود. در جلوی عبارت Find کلمه ی مورد نظر را بنویسید تا پیدا شود.


مثلا برای پیدا کردن تگ <body> اول وارد قسمت مدیریت وبلاگ خود شوید، بعد گزینه ی ویرایش قالب ها را انتخاب کنید و سپس Ctrl+F بزنید و جلوی Find بنویسید <body>




نظر شما در مورد این مطلب:
نظرات 2 + ارسال نظر
منصور پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ق.ظ http://filmpediya.samenblog.com/

بسیار جالب بود ممنون از اینکه اطلاعات تون رو در اختیار دیگران می گذارید

سلام!
خواهش میکنم

میترا سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:54 ب.ظ http://manotoie.mihanblog.com/

سلام دوست گلم
نمیدونی چقد بهم کمک کردی امروز بالاخره تونستم بنر سایتمو

تو قالب وبلاگم قرار بدم خیلی خیلی ازت ممنونم

لطفا به وبلاگ و سایتم سر بزن و اگه دوست داشتی تو سایتم عوض شو

ممنون میشم

همیشه پاینده باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد