آموزش قرار دادن آهنگ در وبلاگ

خیلی ها تمایل دارند برای وبلاگ خود یک آهنگ داشته باشند٬ تا بازدیدکنندگان هنگام ورود به وبلاگ آهنگ را بشنوند. برای گذاشتن آهنگ در وبلاگ شما باید کد آهنگ مورد نظرتان را از سایت های ابزار وبلاگ نویسی کپی کنید و سپس در قالب وبلاگتان قرار دهید. اما مراحل کار :


ابتدا به یک سایت ارایه دهنده ی کدهای موزیک بروید٬مثلا:

سایت پیچک                    یا                  سایت نایت اسکین

البته سایتهای دیگه هم هستند که کد موزیک دارند.


در این سایتها تعدادی کد آهنگ از قبل آماده شده است. شما می توانید از هر آهنگی که خوشتان اومد٬ کد را کپی کنید. (( البته در این سایت ها قسمتی هم وجود دارد که خودتان می توانید کد آهنگ بسازید. ))
حالا به بخش مدیریت وبلاگ خود بر گردید٬‌ خوب در اینجا آموزش قرار دادن کد در بلاگفا و سایر وبلاگها را به طور جداگانه توضیح می دهم.

اول بلاگفا:
در بخش مدیریت به قسمت تنظیمات وبلاگ بروید و کد آهنگ را در قسمت (( اسکریپتها و کدهای اختصاصی کاربر برای درج در وبلاگ )) Past کنید. گزینه ی ثبت تنظیمات را بزنید تا کد ذخیره شود.

سایر وبلاگها:در بخش مدیریت به قسمت ویرایش قالب ها بروید. شما باید کد را در قالب وبلاگ Past کنید، نکته مهم این است که کجای قالب Past کنید. چون اگر کد را در جایی اشتباه Past کنید تمام تنظیمات قالبتان خراب می شود. برای کسانی که با کدهای Html هیچ آشنایی ندارند بهترین کار این است که کد آهنگ را در قسمت پایین ویرایش قالب درست قبل از تگ <body/>  قرار دهند.

اگرم سوالی بود بپرسید!


قرار دادن موزیک در وبلاگ




نظر شما در مورد این مطلب:
نظرات 2 + ارسال نظر
pouya دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام-خدا قوت
چجوری میشه این "نظر" رو عوض کرد و به جاش مثلا "نظرات دوستان" گذاشت؟
من توی ویرایش قالب قسمت مربوط بهش اون رو عوض میکنم ولی باز هم مثل اولش میمونه!

چجوری میشه یکی از موضوعهای وبلاگ رو که در گوشه وبلاگ هست برجسته یا قرمزرنگ گرد تا جلب توجه بیشتری کنه؟

سلام!
جواب سوال اولت رو خودت دادی! در واقع برای عوض کزد کلمه ی نظر شما باید در قسمت ویرایش قالب کلمه نظر را پیدا کنید و بجای این کلمه هر چی که مد نظرتان است را بنویسید. اگر اینکار رو کردید یا مشکل از قالبه یا درست انجام ندادین کار رو!
سوال دومت هم تا جایی که من می دونم همچین کاری نمیشه کرد! تو سایتها چون برنامه نویسی دسته خودشونه میشه اینکارو به راحتی کرد ولی تو وبلاگ نمیشه یا حداقل من نمیدونم!

یه دوست پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ

سلام ممنون وبتون حرف نداره اما گفه بودید ساخت بنر رو با Adobe Photoshop یاد می دید....پس چی شد؟؟؟؟

سلام مرسی از نظرتون!!!
حق با شماست قراره ساخت بنر با فتوشاپ رو هم یاد بدم! ولی اطلاعاتم در این زمینه یکم ناقصه و چون مطالب کپی نیست یکم وقت بدین بهتون به طور کامل یاد می دم! باتشکر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد