آموزش افزایش بازدید وبلاگ

بعد از ساخت وبلاگ چگونه می توان بازدید وبلاگ را افزایش داد؟ این سوالی است که همه کسانی که وبلاگ می سازند برایشان پیش می آید. برای افزایش بازدید وبلاگ چند راه کار وجود دارد که شما با توجه به نوع وبلاگتان و نیازتان به بازدید کننده یکی از روش ها را باید انتخاب کنید.


روش اول که همه ی وبلاگها و سایتها از آن استفاده می کنند تبادل لینک است که قبلا آموزش دیده اید. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد. اینکه مثلا شما یک وبلاگ تفریحی دارید و جز خودتان بازدید کننده ای ندارید. آیا کسی هست که حاضر شود با شما تبادل لینک کند؟ اگر میخواهید فقط از تبادل لینک برای افزایش بازدید استفاده کنید یا باید صبر زیاد داشته باشید تا وبلاگتان مطرح شود و بعد با وبلاگهای پربازدید تبادل لینک کنید یا اینکه نوع وبلاگ شخصی(مثلا عاشقانه، خاطره، شعر و ...) باشد که در این زمینه افراد زیادی برای تبادل لینک وجود دارند.



ادامه مطلب ...

آموزش وبلاگ نویسی در پرشین بلاگ

- ارسال مطالب:

برای ارسال و نمایش مطالب در وبلاگتان شما باید به صفحه ی  مدیریتی خود وارد شوید و از منوی سمت راست گزینه ی "ارسال مطلب جدید" را انتخاب کنید. بعد از کلیک بر روی این گزینه یک صفحه باز می شود که چند قسمت دارد.(البته هنگام ورود به بخش مدیریت به طور پیش فرض همین صفحه باز است)در اولین قسمت در بالای کادر بزرگ در جلوی "عنوان مطلب" باید عنوان مورد نظر برای نوشته خود را بنویسید. بعد در کادر بزرگ متن اصلی که می خواهید نمایش دهید را بنویسید و بعد بر روی گزینه ی "انتشار" که در پایین کادر اصلی است کلیک کنید تا مطالب شما در وبلاگتان نمایش داده شود.


- ویرایش و تغییر در مطالب ارسال شده:

اگر در نوشته های خود اشکالی دیدید یا خواستید مطلبی را اضافه یا کم کنید باید وارد صفحه ی مدیریتی خود شوید و از منوی سمت راست گزینه ی "مدیریت مطالب قبلی" را انتخاب کنید.بعد در صفحه ی باز شده عنوان یادداشت مورد نظر را پیدا کنید و در جلوی عبارت مورد نظر بر روی  http://s1.picofile.com/file/6329879274/edit.gif  کلیک کنید. حالا وارد صفحه ای شده اید که قبلا مطالبتان را نوشته اید.حالا نوشته ها را ویرایش کنید و بعد انتشار دهید.

در ضمن اگر بخواهید مطلبی را حذف کنید به همین روش وارد یادداشت های منتشر شده شوید و عنوان یادداشت مورد نظر را پیدا کنید و در جلوی عبارت مورد نظر بر روی http://s1.picofile.com/file/6329880280/delete.gif کلیک کنید.


ادامه مطلب ...